Η ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΥΦΥΛΕΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΦΙΛΙΩΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΑ

Εκπαιδευτικά αντικείμενα φιλολογικού, ιστορικού και κοινωνιολογικού περιεχομένου, είναι τα πλέον δημοφιλή στη φαρέτρα των διεθνιστών καθηγητών, για τη μη αναστρέψιμη ιδεολογική κατήχηση του νεαρού Έλληνα. 


Παρόλα αυτά, η πιο ύπουλη προπαγάνδα είναι εκείνη η οποία υφέρπει σε μαθήματα θετικών και τεχνολογικών επιστημών, τα οποία ναι μεν δεν βρίσκουν άμεση εφαρμογή στην καθημερινότητα, αλλά σταδιακά διαμορφώνουν την αντίληψη του μαθητή για τον εαυτό του και τον κόσμο.

Για παράδειγμα, οι χαρακτήρες που παρουσιάζονται σε ένα τυχαίο μαθηματικό πρόβλημα, ενδεχομένως να έχουν ξένα ονόματα, με το ρυπαρό υπουργείο να αφήνει να εννοηθεί, πως είναι αλλοδαποί. Ακόμη, είναι πιθανό ο πολυφυλετισμός να προωθείται με εικόνες, έναντι φράσεων. Έτσι, η εικόνα μίας φυλετικά μικτής παρέας νέων, μπορεί να συνοδεύει ένα κείμενο άσχετου περιεχομένου. Οι αναγνώστες είναι ήδη σε θέση να διακρίνουν την προπαγάνδα, επομένως η μακρηγορία περί των παραδειγμάτων είναι ανούσια.

Δεδομένων των ανωτέρω, ο γράφων θεωρεί τις κάτωθι κατευθυντήριες ως το βέλτιστο σχέδιο δράσης:

  •  Επικοινωνώ τακτικά με το παιδί μου.
  • Εξετάζω εν τάχει τα κείμενα των σχολικών εγχειριδίων εβδομαδιαίως.
  • Δείχνω τα παραδείγματα προπαγανδιστικών αποσπασμάτων στο παιδί και του ζητώ να θυμηθεί αν κάτι αντίστοιχο σε ύφος και περιεχόμενο, έχει παραδοθεί ΚΑΙ λεκτικά, την ώρα του μαθήματος. Σταδιακά, το παιδί εκπαιδεύεται στην ανίχνευση τέτοιων μηνυμάτων.
  • Σημειώνω τα αποσπάσματα στα οποία ανιχνεύω ύποπτα ή και ακραιφνώς ανθελληνικά μηνύματα.
  • Γνωρίζω τους γονείς των συμμαθητών του παιδιού μου.
  • Ανιχνεύω (διακριτικά) τις πολιτικές τους απόψεις και προσεταιρίζομαι ομοϊδεάτες.
  • Γνωρίζοντας ομοϊδεάτες και επιβεβαιώνοντας το ποιόν των ιδίων και των παιδιών τους, ενθαρρύνω το παιδί μου να συναναστραφεί με τα παιδιά τους - προεργασία ενός κύκλου μαθητικής αλληλεγγύης για τις ώρες κατά τις οποίες το παιδί είναι στο σχολείο - σημαντική ψυχολογική άμυνα απέναντι σε γραικύλους καθηγητές και μαθητές. (Προσοχή: ο ομοϊδεάτης δεν αποτελεί αναγκαστικά και «καλή επιρροή»)
  • Τα επίμαχα σημεία που ανιχνεύονται στο εγχειρίδιο, διασταυρώνονται και εξακριβώνονται με ομοϊδεάτες γονείς - κάθε εγχείρημα προετοιμάζεται ομαδικά.
  • Ο διδάσκων καθηγητής του εκάστοτε αντικειμένου, προσεγγίζεται ατομικά από τον κάθε γονέα, στις ώρες ενημέρωσης των γονέων. Ζητώ τον λόγο για τα μηνύματα εκφυλισμού, με ήρεμο, αλλά επίμονο τόνο (να θυμάστε ότι χρεώνεστε για την παιδεία) - η άμεση ομαδική κινητοποίηση δίνει την εντύπωση πολιτικής σκοπιμότητας έναντι γνήσιας ανησυχίας.
  • Φροντίζω να μην υπάρχουν άνευ λόγου απουσίες, ώστε οι απαραίτητες απουσίες σε ανθελληνικές επετείους (π.χ. Πολυτεχνείο) και ημερίδες εκφυλισμού (π.χ. γνωριμία με σοδομίτες) να δικαιολογούνται.
  • Εάν οι ατομικές παραινέσεις δεν καρποφορήσουν, ξεκινά η ομαδική αντίδραση.
  • Δικτυώνομαι στον σύλλογο γονέων και κηδεμόνων, μαζί με ομοϊδεάτες γονείς.
  • Μονοπωλούμε τη συζήτηση, αναφερόμενοι στα περιστατικά και τους εμπλεκόμενους καθηγητές.
  • Βομβαρδίζουμε το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο της διεύθυνσης του σχολείου και του ίδιου του διευθυντή/λυκειάρχη/γυμνασιάρχη, τον οποίο ζητάμε να δούμε προσωπικά, αλλά και ομαδικά, δια εκπροσώπων.
  • Εάν η μαρξιστική κατήχηση συνεχιστεί, προειδοποιώ πως θα προβώ σε απεγγραφή του παιδιού και αλλαγή σχολείου.
  • Ο μαρξιστής καθηγητής, θα εκδικηθεί το παιδί - μετά τη ρήξη, ζητώ επαναβαθμολόγηση ΚΑΘΕ διαγωνίσματός του, είτε θεωρώ ότι αδικήθηκε είτε όχι, προς εξουθένωση του κατεστημένου. Ζητώ να εξηγηθεί η επαναβαθμολόγηση μπροστά μου.
  • Μουτζουρώνω προπαγανδιστικές εικόνες των βιβλίων του παιδιού και διδάσκω το παιδί να κάνει το ίδιο. Αντικαθιστώ ξενικά ονόματα χαρακτήρων, με ελληνικά. Αν ζητηθεί στο παιδί να αναγνώσει ένα κείμενο, θα διαβάσει τα ελληνικά ονόματα, έναντι των αρχικών. 
  • Διδάσκω στο παιδί μου να αρνηθεί να διαβάσει κείμενο με το οποίο διαφωνεί ιδεολογικά. Ομοϊδεάτες γονείς διδάσκουν το ίδιο.
  • Κλιμακώνω το ζήτημα διαδικτυακά, σε αντίστοιχες ομάδες γονέων, αλλά και εθνικές ομάδες διαδικτυακής προπαγάνδας, προς ενημέρωσιν της κοινότητας για την ανθελληνική μεταστροφή του διδακτικού υλικού.

ΣΥΝΟΨΙΣ

1. ΕΙΜΑΙ ΠΑΡΩΝ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ.

2. ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΩ ΤΙΣ ΑΠΕΙΛΕΣ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΑ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ.

3. ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΩ ΣΥΜΜΑΧΟΥΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΚΥΚΛΟ.

4. ΚΛΙΜΑΚΩΝΩ ΟΜΑΛΑ ΤΙΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΣΕ ΑΤΟΜΙΚΟ ΚΑΙ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ.

5. ΔΙΝΩ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ ΣΤΙΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ


 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις